Äntligen kväll

Publicerad 2011-04-06 19:53:24 i Min - vår vardag

Så skönt med kvällen ha varit en lång dag idah men mysig å rolig...  Vi var juh som sagt på badhuset idag å theja gillade det mycket =) plaskade å hade sig go ungen <3  Sedan så bestämde vi oss för att gå å äta en pizza å det var riktigt gott faktiskt  så har varit mätt sedan dess men börja känna mig lite smått hungrig nu efter  vi har handlat mat hem å så.. HAr köpt hem NAN idag tänkte börja med den imorgonbitti Hoppas den får henne att kräkas mindre ...  Iallafall efter  badet så klädde jag på henne å då slocknade hon i famnen å sov hur bra som hellst hon va jätte trött efter det långa badet myspys.... Nu ska jag se film senare efter jag fått bort lite här hemma å lillan ha somnat... Tänkte se (min stora kärlek) kanal 6  kl 21:00 Hoppas alla har haft en kanondag för det har vi haft hörs sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela