film ikväll

Publicerad 2011-04-10 21:54:58 i Allmänt

filmkvällen börjar nu =) ska skutta mig till sängs å se film å mysa på.. =)
Har haft en både bra och dålig dag men theja hon gör allt så bra hela tin bara hon ler så är man på topp igen jag smälter =) du är det finaste på jorden älskad från första stund =) den vackraste stunden i livet var då du kom <3

Idag så har vi inte gort så mycket mer en vare ute och sen sagt hejdå till lilla diva å fikat gotta som vanligt :P Jag lägger ut lite bilder imorrn igen..  Ska nu skutta mig i säng ha en underbar kväll mina vänner puss kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela