Home

Publicerad 2011-04-07 14:48:48 i Min - vår vardag

Då har vi kommit hem jag har varit och simmat idag å är helt slut lär få träningsvärk så det heter duga imorrn =( men men det va skönt iallafall å simma i 1 timma sen solade jag och bastade med gjort mycket idag med min syster anna och sen sofia var med jätte trevlig  tack för idah.... Vi åt vår mat på big boy efteråt:P  Gottigrisarna :P
Just nu så dricker jag kaffe å lillan ha fått välla å har somnat jätte trött tjej idah..  Vi skulle ha gått iväg idag till en vän men det är för blött ute att gå dit så får bli i morrn om det är bättre väder... Ne fortsätta lite här så hörs vi lite
senare...

Kommentarer

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-04-07 15:04:30

Hihi, tack så mycket hälsar Jolie ;)



Kram!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-07 16:05:36

Härligt med motion

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela