Påskafton

Publicerad 2011-04-23 21:51:14 i Min - vår vardag

Har haft en bra påskafton grillning på hög nivå :P vi käkade massa gott jag min köra syster och hennes  karl och barn... >Vi har promenerat ute i det vackra vädret som var  måste ha vare mins 20 grader iallafall.. JA men som sagt haft en kanonmysig dag tack för idah =) HAr köpt en ny hylla med som vi äntligen fått ihop nu Min bror kom och hjälpte mig tack ecke =)  Och nu så sitter jag ensam här och kikar lite på uno på kanal 4 sen blir det en annan film som jag ska slå på en som jag lånat idah...Har dukat fram massa gott cheesebaalz och har fixat milkeshake med.. så har lite gott i kylen å skåpet, Hoppas alla ha haft en bra dag. Hej från oss

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-24 13:32:20

gulligt

Postat av: Systeryster Anna

Publicerad 2011-04-24 22:36:33

Tack för idah !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela