valborg

Publicerad 2011-04-30 11:36:15 i Min - vår vardag

ja det är första valborg för lilla theja =) så det firar vi....  Vi är ute  i huset nu och mannen är ute och barnen är med ute och leker och theja sover i vagnen så tråkigt eftersom det började regna så då blir det ingen grillning för oss ute så vi tar och grillar på alltan då istället lunch=) lika gott men inte lika myspys men vi lär juh ta ett litet dopp nu när vi fått upp till 39 sist mannen kikade så blir nog bada senare. vad gjorde vi igår jo vi åkte som sagt hit men innan detr så var jag på stan med min mor och så klart theja och jag köpte lite olika kläder  till  mig och en present till meja och den gillades =) Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe  ha en underbar valborg alla fina läsare från oss....

Kommentarer

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-04-30 21:16:14

Hoppas ni också får en härlig valborg!



Kram kram

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-05-01 15:22:57

Ja, det verkar som att MiniDermen fungerar bra. Hoppas det fortsätter så :)



Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela