Kvällen här!

Publicerad 2011-08-07 22:51:52 i Min - vår vardag

Godkväll alla finisar där ute :P Här sitter jag i sängen och tänkte försöka sova men är inget vidare lätt det är varmt och kvaft tycker jag huuva mannen sover, Och jag tror att jag börjar bli förskyld eftersom jag har ständig huvudvärk =/ men håller tummarna på att det bara går över iställer för att bli sjuk å dålig. Idag har theja varit lite smågrinig tror det är mer bissingar på gång stackarn som får så mjycket tänder måste juh göra riktigt ont jaja iallafall så har vi haft en gansla okej dag vi for iväg till jocke och malin på en fika i eftermiddag supermysigt som alltid tack för ikväll :)

Sitter och funderar lite på hur rummerna ska se ut LÄNGTAR som attan tills jag får börja med thejas rum med all inredning och allt ska bli rikigt kul de nu då hon blitt så stor tjej snart står hon upp å går hihi ... Imorgon ska vi till birsta och handla lite som behövs till nya farstun :P Ne nu ska ja inte babbla på mera sov gott alla Puss & Kram


Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-07 23:06:27

Kul med inredning. Håller på för fullt här hemma =)

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-08-09 06:53:59

Får verkligen hoppas du slipper förkylningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela