Regn å dimmigt

Publicerad 2011-08-15 10:01:56 i Min - vår vardag

Blä vilken dag vi vaknade till idag det regnar och det är grått så idag blir det inget finväder =( Har iallafall fått sovmorgon idag så det tackar vi för :P Vi skulle åka hem igår men det blev att vi stannade för jag har sån huvudvärk och är så trött så vet inte vad Har haft en super roliga dagar här i härnta nu är det inte långt kvar till man bor i huset nåväl nu ska jag dricka kaffe och försöka bli lite piggare än vad jag är, Tror inte vi har något inplanerat idag blir nog bara vara hemma tills vi ska åka ut till nästa hem ikväll..  Vi hörs iallafall lite senare Vad gör ni idag då?

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela