Söndag

Publicerad 2011-08-21 20:13:09 i Min - vår vardag

Hej vänner här har vi haft fullt upp och har inte varit hundra pigg så har haft dåliga bloggdagar hoppas på ändringar snart =) Imorgon börjar evelina i skolan och pappa M börjar att jobba igen så det kommer bara bli jag och lilla tösen hemma på dagarna så det kommer med stor sannolikhet bli mer eller dubbelt mer bloggades mer
hihi det gillas ... Idag så var vi på selångers marknad och inhandlade massa skyltar som jag älskade det kommer ut bilder sedan på dom vi köpte och jag köpte en tröjja och sedan blev jag nöjd mannen köpte lite tröjjor han med superfina Näe ska inte babbla på mer ska ta och hjälpa mannen och sedan blir det en dopp i ibubblet hoppas alla har haft en bra helg?!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela