Vilken dag =)

Publicerad 2011-08-02 20:31:53 i Min - vår vardag

Hej hej underbara ni...
Idag har vi haft en himlans bra och rolig dag vi har som sagt varit hos kent och lena hela dagen lång och vi har gjort en massa skoj...  Vi åkte till timrå och gick på erikshjälpen sedan så var vi på loppisar och kikade Kul kul =)
hittade en liten pryl som jag kan ha lite småsaker i typ smycken eller nå vi får se vad jag har i den :P
Sen har hag gjort en till sak idag hihi Jag har varit och kikat på små kattungar och jag köpte en som jag ska hämta på fredag kanske torsdag vi får se den är så fruktansvärt gullig en långhårig liten pryl :P

Vi har haft en helmysdag med lena tack för idag lena superkul=) Lilla hjärtat mitt har juh börjat pratat en del hon säger typ daad och det är förmodligen pappa och sedan hör man maaa nått å det tror jag är mamma hihi är så stolt att jag är din mamma jag smälter verkligen <3 lillgumman min... 

Imorgon så ska vi till min mormor och fira henne hon fyller 70 år så det blir en storfest så imorgon blir det härnösand igen =) ska hem till min gamla lgh och hämta lite saker med då vi ändå är där ! Lär bli en dålig uppdatering här imorgon men ska försöka hinna med lite update:P  Hur har eran dag varit idag??

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-02 21:09:08

full späckad dag med andra ord ? :)

har har vi leegat på latsidan och varit till övik.

sen ha jag fyndat en overall till Tilde.

för 20 kr men den va värd mycke mer kan jag säga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela