Vilken trött natt :P

Publicerad 2011-08-12 09:40:30 i Min - vår vardag

Godmorgon =)

Vilken natt vi har haft igen huva iförrgår vakna theja klockan 5 på morgonen och skrek å var riktigt ledsen vet ej varför hon vart bara lugn då hon fick sova mellan mamma och pappa men hon kan inte ligga en hel natt som tur var så somna hon om efter ett tag å vakna igen sedan men då var var kl så pass mycket att kliva upp så då var vi uppe i tid.. Men nu inatt så vakna hon tidigare klockan 01:20 och var helt förstörd vet ej varför men hon ville sitta i pappa mammas säng igen men tänkte undra va det är nu är de tblöjan eller är det mat eller vad är det ont kanske men vet  ej men då gick jag upp och gjore lite välling och hon åt sedan efterå så gick det inte lång tid så var vi ledsen igen tog pp ett tag sedan klev vi upp å åt mera välla sedan la jag igen så somna hon efter ett tag =) men vet ej varför hon har börjat så har ni vare med om samma kanske ?? skriv gärna om ni har det och vad ni gjorde för att få erat barn att sova å inte vara så ledsen...



Idag är vi bortbjudna på middag hos fina malin & jocke =)
Ska bli trevligt och gott =) hihi

Hörs lite senare!

Kommentarer

Postat av: felicia - 19 år och mamma

Publicerad 2011-08-12 10:33:26

våran lillstumpa har sovit väldigt bra tidigare. hela nätter från 22 på kvällen till 9 på morgonen.. men nu när hon börjat sova i egen säng vaknar hon vid 7, halv 8.. det är så tråkigt.. för de där timmarna med sömn gör så himla mycket!



önskar er en trevlig helg med mindre gråt och mer sömn! kram!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-12 12:26:21

Det är något som är bra med Wilda. Hon vill INTE ligga mellan oss hihiih

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela