Feber och snorig

Publicerad 2011-12-06 10:04:37 i Theja

Hej och god morgon  på er!!

Theja är febrig och näsan rinner med grönt snor huva infektion alltså så vi ska bara vara hemma idag fast det är så tråkigt å sitta som nå fånar :P

hade tänkt gått ut i snön och lekt men det går ej idag heller febern dök fram igår kväll så har haft en grinig tjej igårkväll vid 22:15 låg theja och skrek så pappa M fick gå ner och säga god natt sedan så grät hon lite sedan somnade och innan det så gav jag henne alvedon och hon låg med mig i sängen men jätte täppt i näsan tycker så synd om dom små då jag inte kan ta över besväret  bara hon kunde prata och säga här har jag ont m.m

Jag har iallafall klarat mig ännu men har den dära besvärliga huvudvärken så den skumma förskylningen kan dyka fram.   Idag har jag damsugit medans Theja vare lite glad sedan nu så försöker jag skriva här medans hon står och nyper mig runt midjan och blir arg då ja ska nypa tillbaka så jag får kika in senare helt enkelt och skriva lite :P Hoppas ni får en fin dag kram

Kommentarer

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-12-06 11:08:20

Jag visste inte att du var gravid igen! Grattis!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela