God morgon

Publicerad 2011-12-17 08:28:13 i Min - vår vardag

Uppe med tuppen här =) Man vakna runt 5 tiden och har försökt sova tills nu men inge vidare de där...

Det är fruktansvärt tyst idag utan min skrutta mamma min tar väl hand om lilltjejen och hittar på massvis med skoj idag... själv ska vi åka bil till  Övik och hämta våra nya skotrar sen är det bara denna snö som ska komma den måste fram nu om det ska vara någon skoteråkning eller hur ?


Måste säga ni har blitt riktigt tysta igen och osynliga måste sähga det är riktigt tråkigt men men så är det juh ibland... Hoppas alla har det bra där ute och att ni får en trevlig helg med alla kära...  Jag ska handla massvis med julklappar i eftermiddag så det blir klart kram kram till er.!

Kommentarer

Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Publicerad 2011-12-17 10:17:00

Övning ger nog färdighet om man säger så! De är jätte svårt att få de snyggt, men när man väl KAN de! Då jäklar blir de fint. Men öva öva öva öva.

Jag använder mig av genomskinliga tippar, gel, spray, dekoration som man vill. De tar mellan 2-3 timmar :)



Köpt alla mina tillbehör på Kicks. Och serien heter: kiss. Kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela