God morgon finisar!!

Publicerad 2011-12-29 09:31:36 i Min - vår vardag

Snön är tillbaka och det kalla vädret med... Blev lite skraj ett tag att den skulle försvinna ett tag....
Igår kväll satt jag och kikade på massa tatueringar och har nu hittat dom jag ska ha =) så himla snygga kommer bild senare på den jag ska börja med.. 

Just nu har jag en mysig katt i mirr knä och två tjejer bredvid mig som käkar frukost och själv dricker jag en kopp kaffe då vaknar jag till liv. Theja sov nästa hela natten vaknade en gång och hade bajjat och ville  ha välling så det fick hon nu är det andra gången hon bajjar på nattetid så det måste bli ändring på så hon gör det innan natten... 

Idag ska jag ta ut Theja i pulkan vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela