God morgon

Publicerad 2011-12-11 10:38:48 i Min - vår vardag

God morgon på er..
Idag skulle vi åkt och bada men så blev det inte eftersom Theja är inge pigg ännu och illa Meja är dålig så vi ska tillbringa dagen på ikea istället å så och handla lite saker som behövs hem som julgranen å så..
Theja är en liten grinig pryl idag och jätte mammig tjej så har precis lagt henne  så hon ska få sova en stund
själv plockar jag å dona på...

Tänk att det redan är tredje advent rendan hihi...
Glad tredje advent på er goa fina vänner
hoppas ni får en urmysig dag för det ska vi ha..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela