Helllo =)

Publicerad 2011-12-09 18:29:11 i Min - vår vardag

Middagen idag blev  tacos och vet ni vad jag gillade det inte då är det illa, jag som älskar tacos i vanliga fall hmm skumt...

Ikväll ska jag bara se idol och jag hoppas den bästa vinner Amanda gillar juh jag mest vilka gillar ni?
Inte för att jag följt det men senaste avsnitten har jag sett...

Nu ska jag njuta av mitt kaffe sedan blir det lungt är så slut i hela mig...
Kram hörs mer senare kanske!! Annars ha en kanon kväll finisar

Kommentarer

Postat av: Sandra, Colins mamma

Publicerad 2011-12-09 22:31:02

Vad gott med tacos, hade jag också valt om jag fick men det blev smörgåstårta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela