Känt nått

Publicerad 2011-12-29 11:31:04 i I väntan på liten nummer 2

Hej hej


Måste juh tala om att igår så låg jag och tittade på tv väldigt länge innan jag somnade men medans jag kollade på tv hade jag handen på min mage och jag tror jag kände lite små kikkar i magen mot min hand jag tröck lite hårdare mot magen då kände jag lite smått hihi som jag väntat hoppas det snart kommer hårda som jag känner och kan se ... Det är så vacker syn att titta på nått som växer och gnor i magen <3

Som jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela