Mat lagning

Publicerad 2011-12-20 14:46:09 i Vardagslyx

Hej hopp idag har jag vare tyst här på bloggen..

Jag har haft huvudvärk nu i några dagar lite titt som tätt och idag slår de rekord jag har så ont i huvudet så har mest lega i soffan och jagat theja så hon inte skulle riva granen å riva upp julklapparna m.m har en riktigt busfrö som inte lyssnar mycket på mig då det gäller saker som mamma säger aj aj till då gör vi om det igen å igen...

Nu har jag precis lagat middagen klar som vi sk ha att äta då alla andra kommer hem...
Idag blev det min egna kycklinggryta med massvis av curry smak, Var ett tag sedan nu som jag gjorde den så var dags hoppas ungarna gillar den :)

Vad gör ni för god mat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela