Torsdag

Publicerad 2011-12-15 09:12:12 i Min - vår vardag

God morgon godingarna där ute...
Bloggen är rätt så tyst tycker jag nu har vare de i nån dag hmm why?
 
Inatt har theja varit vaken titt som tätt jätte jobbigt har inte fått min sömn men är en gladis endå béhöver bara kolla på mitt hjärta så ler jag. Min skruttis ska åka till sinmormor i morgon efter middag och vara borta över helgen och det känns juh lite smått jobbigt men endå så bra får sova ut och bara vara mig själv en helg kan juh behövas eller vad tycker ni.

Idag så ska vi bara ta det lungt känner jag ha lite ont i öronen och nacke hoppas på bättring snart ska ta ett varmt bad senare se om det funkar..  vad gör ni idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela