God afton

Publicerad 2011-07-21 10:20:18 i Min - vår vardag

Gog morgon hoppas alla har sovit bra inatt. Jag hade svårt att somna igår å kan inte mig fögripaa det?? Men alla kan juh inte ha bra dagar eller nätter :P Men så fort theja sover på natten då kan jag ej sova  men då hon är vaken å inte vill sova då kan jag sova , konstigt dedära hörrini =) Idag ska jag välja låtar till dopet eller psalmer så fort han ringer men svårt då jag inte vet riktigt har ni något förslag tro? kan ni hjälpa mig på travet?

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-07-21 12:27:14

Sv: Ja, visst är det! Köpt i Örebro på någon inredningsaffär :)



Kram!

Postat av: johanna

Publicerad 2011-07-21 15:25:26

tryggare kan ingen vara är ju en klassiker, sök på nätet efter dopsånger, finns massor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela