God kväll

Publicerad 2011-07-07 19:47:26 i Min - vår vardag

Hej hej har haft en bra dag =) började som sagt med främande sedan så åkte vi till birsta och köpte det vill skulle ==) handla lite små saker till dopet med det kommer bli så fint så då det är dags å ordna =) Theja sitter här i matbordet med oss och pratar och skuttar på :P Ikväll så ska jhag se på film på tv ha jag bestämt för jag känner mig helt färdig en trött mamma idag Ska snart ta mig en dusch efter evelina duschat sedan blir det nog att renbädda sängen sen se film. Ha en fortsatt trevlig kväll finisar =)

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Publicerad 2011-07-07 20:51:33

Hej gumman! hoppas allt är bra! Vi saknar er så! :) Hur blir det med dopet, vill ni att vi kommer ? Vad säger herren ? Så vi kan planera och hitta någon dop present till lilltösen! :) Och vart ligger stället?=) KRam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela