God morgon fina tisdag

Publicerad 2011-07-12 09:56:54 i Min - vår vardag

Hej fina ni inatt har jag sovit dåligt huuva och theja hon sätter sig upp mitt i nätterna och så drömmer hon mycket =( Jag flög upp då hon drömde och så satt hon sig upp Ne det va läskigt då det inte händer så ofta men men. Nu sitter gumman och leker på och vi sitter här och dricker kaffe så jag vaknar till liv tror vad dagen har att erbjuda då mer en sol har vi juh redan sett att det är ute =) Men idag känner jag att vi ska ta det lungt eftersom igår var det juh också  sol ute.  Sitter just nu och kollar då thejavill krypa fram men hon blirlite osäker ser kul ut :P Ne men vi hörs om en stund igen.

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Publicerad 2011-07-12 11:07:13

Usch vad läskigt. *Inte roligt då dom små drömmer! Har en liten kille som kan gallskrika till ibland men ändå sover han. Tokiga ungar! =) kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela