Mys kväll jag och gumman

Publicerad 2011-07-21 21:40:39 i Min - vår vardag

Hej fina ni ikväll så har vi bakat och det vart riktigt gott =) Sen efter det så har jag och theja myst bara eftersom hon absolut inte vill sova .. Hon sover inte ännu och vet ej varför hon vill bara vara med mig så hon får ligga i sängen med mig nu en stund till och se på liar liar gör vi hihi en riktigt rolig film, Jag har iallafall hunnit duscha fast hon var vaken å jag trodde juh förståss hon somnat för jag kikade till henne då blunda hon men när jag duschat klart så sitter hjon upp i sin säng mammas lilla busfrö =) mamma älskar diig så mycket sötnöt... Nu ska jag försöka få lillgumman att somna sedan blir det upp och fika någon macka innan jag hungrar ihjäl sedan sängen och försöka sova till  en film hej svejs fina ni Puss Kram

Kommentarer

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-07-21 21:58:13

mysigt att baka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela