Nu sover mammas underbaring

Publicerad 2011-07-12 20:23:31 i Min - vår vardag

Lilla gumman har inte kunnat sovit ikväll huuva Men nu sover hon äntligen,

 denna dag har inte varit nå rolig alls för hon har haft ont hela dagen inget har varit bra för henne tycker så synd om henne. Tänk att tänder kan jävlas så himlans mycket har ni samma problem? Nån som vet hur man ska hantera saken? Har gett henne alvedon och en kall bitring men vettetusan om nått hjälper just idag =( Hoppas iallafall på en bättre dag imorgon för hennes skull inge kul att ha ont och vara så mammig grinig.
Min dag har juh inte varit så speiell rolig heller vi får hoppas på bättring tills imorgon helt enkelt hoppas ni andra har haft en super dag kramisar från mig och lillsessan <3

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Publicerad 2011-07-12 20:57:12

ha du provat att smörja in tänderna med alvedon?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela