Onsdag

Publicerad 2011-07-13 10:05:57 i Min - vår vardag

 Godmorgon fina ni =) Idag så lyser den fina solen igen men icke så hímla mycket värme ännu, Hur har ni vädret idag? Lilla gumman värkar på lite bättre humör idag men ska inte vara så säker på det men håller tummarna på att hon mår bättre idag  just nu sitter hon och leker på golvet och vill krypa iväg men ställer sig på knä sendan på rumpen igen hehe. Dom är juh så obeskrivligt söta det små liven.  Jag iallafall dricker en kopp kaffe och tänker lite på dopet.

 idag så skickas inbjudningarna ut så dom är juh klar men dom vart inte så bra men men huvudsaken är att dopet bli bra =)=) Idag är det en trött mama här :P har vaknat lite tätt som tätt inatt med huvudvärk så men det får gå endå. Vad gör ni idag?  Ps blir så glad då ni lämnar en liten kommentar som ni gör ibland =) Ne ha en fin dag fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela