Stolt mamma

Publicerad 2011-07-05 17:33:11 i Theja 0-12

Hej hej idag har vi vare på sjukan både i härnösand och i sundsvall Jag va i härnösand och magnus i sundsvall men allt har gått super bra det är juh huvudsaken. Och theja hon typ drar sig med rumpan när hon ska nå saker istället för att krypa så drar vi händerna efter golvet och rumpan :P mammas sötnos Jag tror du snart börjar krypa endå:P trodde du skulle hoppa över det och börja gå hihi... Ja kan inte sluta bli stolt över dig och varje gång du se på mig så kan jag inte sluta lee helt enkelt du får mig att lee varje dag gumman min.


Mamma och pappa älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela