Godagens

Publicerad 2011-06-30 10:21:16 i Min - vår vardag

Hejsan.. blev ingen update igår jagvar för trött och hade ingen tid att sitta via datorn så skriver lite granna nu har precis packat lite, och jag har varit hos tandläkaren och rotfyllt och det gick super bra nu ska jag inte dit på väldans läge skönt skönt =) Idag är det lite svalare ute en igår det var juh för varmt igår jag brände mina axlar och det är inte så skönt då man ska ha kläder på sig men men lite färg skadar juh aldrig :P
Vad gör ni idag då finisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela