Godmorgon

Publicerad 2011-06-06 08:47:42 i Min - vår vardag

mina finisar till läsare..
Hur mår ni idag?

Idag är det strålande sol ute så pigg jag blev så snabbt :P
Har ni sol idag?

Idag så ska vi nog ut och sola och bara mysa på och imorgon åker kevin och syrran hem så måste passa på och umgås nu på dagen då =)  Tror det kommer vara riktigt varmt idag men såklart så tar jag inte ut nått i förskott :P för då blir det väl regn eller massa moln. Lilla t sitter och leker på här på golvet... Guuud så ja älskar att vara mamma till min unnderbara söting <3  Nu ska jag ta och dricka kaffet och sedan klä oss och gå ut ha en fin dag mina fina läsare.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-06-06 11:36:47

haha hoppas jag med att vi får en fin men framför allt en varm dag då jag ha för engångs skull masat mej upp ur sängen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela