jobb jobb

Publicerad 2011-06-26 19:38:10 i Huset & Renoveringen

Hej hej idag har dagen bara försvunnit vi har jobbat precis hela dagen och är nu klar med ena saken :P denna trapp är inte det lättaste hihi det kommer komma massor av bilder sen på hur det såg ut före och efter...  Har ett stort hål i golvet nu och har tage bort massor av säckar av spån är helt slut efter denna dag och det kliar mycket efter detta damm, men´men ska det bli fint så ska det... Har precis damsugit och ska nog skura med, ville vänta lite tills lillagumman somnat sen ska vi ta ett bad det va juh någon dag sedan vi badade så skall bli skönt.
Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela