Onsdag

Publicerad 2011-06-15 12:04:58 i Min - vår vardag

God morgon på er vänner!

Idag hade juh jag tänkt gå ner mot stan men då sover vi för länge illa illa ikväll blir det tidigare kväll för mig iallafall men inte mitt fel då jag har svårt att somna ibland då man har mycket i huvudet :P Så får helt enkelt nog ta det imorgon för det måste inhandlas underkläder för mig och min kära karl och tänkte titta på nå linnen åt lillgumman. Sen hade jag tönkt och besöka min fina vän och hennes lilla bäs, skojigt.
Solen såg ut att kika fram tidigare idag får se om den kommer tillbaka. Som ja sa tidigare så är juh jag och lillgumman själva på dagarna denna vecka då mannen jobbar och evelina är hos en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela