sovmorgon

Publicerad 2011-06-03 10:45:35 i Min - vår vardag

Godmorgon idag har jag och theja haft sovmorgon riktigt skönt faktiskt.

En dag kvar till markanden och lilla tivolit.
Idag ser det ut att bli nästan lika fint som igår fast idag är det inte någon sol bara varmt men det kan juh bli ändring på det med. Sitter och tänker på min fina vänn som ligger på bb Du jag håller tummarna för dig gumman =)

Jag ska nu se klart en film som jag sett här på morgonen fick ta en liten pause för lilla tjejen ska käka lite gröt.
Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Postat av: Erika - Mamma till Tino

Publicerad 2011-06-03 11:29:05

Vad härlig att höra :) Här är det bara bra.

Så vad händer en dag som denna?

Här ska det städas i 25 grader :( Hmm, lite ångest att man behöver städa idag allt! hehe

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela