Fredag den 13

Publicerad 2011-05-13 10:18:10 i Min - vår vardag

usch vilken tråkig dag det blev idag regn och grått, Kallt så blir en innedag för oss helt enkelt...
 

vad gör ni och har ni något bra väder eller lika trist som här?

sitter med min kopp kaffe och kikar lite på tösen när hon blir så elak då hon hamna på mage och inte vänder sig om då hon inte kan heller, Men vänder jag på henne så vänder hon sig på mage igen mitt lilla hjärta.
Nee usch jah som ville ut idag men som sagt finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Hoppas ni alla fina får en bra dag. Hej från oss.

Kommentarer

Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Publicerad 2011-05-13 11:05:28

SAmma tråkiga väder i stan! Så här blir det att städa!

Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Publicerad 2011-05-13 11:34:42

DEt blir bara värre om man sitter stilla för länge, då tänker man på alla värkar som kommer, men städar man så tänker man på annat! =) Spela hög musik och städa helt underbart! Nu får ju bebis komma om den vill också! Är ju i vecka 36+6 så det är ingen fara! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela