godmorrn

Publicerad 2011-05-27 09:08:43 i Min - vår vardag

Hej fina vänner!


idag är jag bättre i halsen med det onda härligt härligt =)

Men i näsan är det som vanligt ...  Sitter med med första kopp kaffe och såklart en gobulle till frulle hehe
Barnen leker på 2 utav dom måns och theja, Evelina är på skolan och lilla meja sover tror pappa gick och tog upp henne nu .. Idag är det så kallat pissväder ute förstår inte från fin sol till regn och grått ? 
Vi får helt enkelt sitta inne och bara ta de lugnt..

Ha en fin dag finisar =)
Hej hej!!

Kommentarer

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-27 11:18:01

God förmiddag snäckan..Hoppas att du får en mysig fredag med din fina familj..kram kram

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-27 12:59:55

Äntligen är man klar med städningen och kan fia helg..Hoppas att din fredag blir en mysig start på helgen.kram

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-27 13:21:34

Ja snart ska det firas helg med min fina familj..Vad för skoj ska du göra denna eftermiddag? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela