God morgon

Publicerad 2011-11-24 08:18:13 i Min - vår vardag

God morgon alla Gladisar där ute!!! Jag har världens godaste unge idag tror jag hon är så otroligt kelsjuk mot mamma hihi blir så glad och nästan lite gråtfärdig men det är hormonerna som spökar där :P Denna gång med min graviditet så är mina hormoner så himla hemska och jobbiga fan gråter åt allt och blir jätte irreterad och less å arg m,m jätte jobbigt men försölker få det bättre endå så tur jag har min tjej som gosar med mig idag.. Imorgon kommer det bli lite mer bebis mys med en liten mindre bbäs... :P Denna helg ska vara en mys helg eller hur =) Idag ska sambon iväg mot besiktningen valpisarna ska idag in och kolla att allt är okej med dom sen åker två stycken idag en som åker hem till johanna som vi kommer få träffa i fortsättningen och en åker långt bort till luleå till en bra familj, Nått har hänt med min text kan inte ändra redigera den längre den finns juh inte på plats så måste be min kära vän och kolla vart den tog vägen då hon hjälpte mig med min fins blogg =) vi hörs mer senare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela