God morgon

Publicerad 2011-11-28 09:36:26 i Min - vår vardag

Hej och god morgon finisar!!

Vilken Morgon Theja vakna runt 5 tiden och skulle ligga brevid oss tyckte hon vet inte men hon har vaknat runt den tiden ett tag nu och det känns superjobbigt men men barn är barn,
Hon fick iallafall välling och somnade om ett litet tag tills två ylande hundar började och då fick hon lägga sig hoss mig.


Nu är det inte länge kvar tills inskrivningen sker för lilla mamma elin Den sker nämligen på torsdagen den 1 december Ska bli kul och tiden rullar som sagt på Snabbt :P


Denna helg som varit har vare toppen känner verkligen att detta behövdes Jag behövde detta hihi Det är bra att ha så bra vänner... Det görs om igen...


Nu ska jag dricka upp min yoghurt och sedan ner och klä på tösen och dona på här hemma.. Hej hopp!!





Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-11-28 10:47:57

Hoppas ni har en fin dag idag! själv har jag en gnällig bebis! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela