Godmorgon

Publicerad 2011-11-17 09:42:19 i Min - vår vardag

Frukosten är nu klar äten theja ska nu får rena kläder och blöja sedan kommer hennes mormor och kusiner å så... Nu måste jag sätta fart så jag hinner något innan... Men dom ska bjuda på pannkaka idag riktigt smarrigt tycker vii=) 

Idag kommer det förmodligen komma ut lite bilder på oss men lovar inget om dom inte vill vara med på bild :P
men kan juh alltid försöka få dom att vara med... 

Vad ska ni göra idag har ni minusgrader också ute? Här är det 1 minus var 2 tidigare meninte så farligt men saknar en glimt snö vill att den ska kika fram nu julen är juh snart här eller vad tycker ni saknar ni snön?

Kommentarer

Postat av: Lea

Publicerad 2011-11-17 10:27:28

fin blogg!:)



hoppas ni får en underbar dag:)

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2011-11-17 11:26:20

De kan få komma lite snö så de allafall täcker gräset lite och sen kan julen få komma och sen kan snön få försvinna igen :D

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-11-17 12:47:12

Ha en fin dag gumman! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela