Helt slut

Publicerad 2011-11-15 10:02:11 i Bara Mami

Hej hej hopp på er. 

Just nu är det så fruktansvärt mycket att göra här hemma för mycket igentligen för mig som inte ska bära så mycket å anstränga mig för då får jag ont... Men jag gör mitt bästa och så tills valparna ska iväg just nu är det två stycken kvar 2 tikar sen är alla sålda dom är riktigt söta de är dommen att göra rent ge mat det är ingen dans på rosor känner jag sen har vii 4 st till vuxna vovvar just nu dom är lite enklare att ta hand om :P

Jag ska nu sätta mig ner och dricka lite yoghurt är riktigt sugen på det idag har jag lite ont också måste ha fått denna hemska foglossning som jag hade med theja har ont på samma ställen då jag vaknar på morgonen mot revbenen å så jobbigt och sedan nere i ryggen då jag bär så nej nu ska hjag bara försöka ta det lite lungt och bara vara ,Ta hand om min lilla skruttis

Föresten i mitt förra inlägg hade någon nån aning om man kunde lägga över bilder till bloggen från iphonen direkt?? hihi Ha en bra dag alla finisar där ute...

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-11-15 10:14:46

Ta det lugnt och sköt om er! :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela