Lördagskvällen inkommen

Publicerad 2011-11-12 19:05:53 i Min - vår vardag

Hej och gokväll fina lördag

Vad gör ni ikväll ?

Själv så har vi vare ute och åkt bil i skogen hihi en tripp alltså sedan flyttat hundgården med nu ska vi strax ha lördagsmys hela familjen mysigt värre :P  Lovade juh bilder idag men eftersom det blev andra planer här hemma så har jag inte kunnat ordna bilder så får bli imorgon bitti. Ska nu lägga ner theja och sedan vänta på att klockan ska slå 21:30 ska se filmen Dumpa honom Ska ni med se den filmen tycker den är rätt så bra som jag minns den :P ... Jaja ni får ha en superbra lördag Puss från oss!

Kommentarer

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2011-11-12 23:06:58

Vilken fin header du fått på bloggen :) ha en bra lördags kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela