Uppe med tuppen idag

Publicerad 2011-11-13 08:53:28 i Min - vår vardag

Vakna rätt så tidigt idag och jag kände mig rätt utvilad men hur och varför kan jag inte förstå med det gillar skarpt
Idag har vi inget planerat förutom att det är farsdag och vi ska vara med varandra hela familjen myspys juh :)
Theja leker på efter sin frukost och vi andra käkar lite frulle.

Förmodar att ni ska göra lika eller kanske är bortbjudna någonstans?
 Ni får ha det så jätte bra idag alla läsare där ute...  Puss & Kram från oss!!


Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-11-13 10:37:23

Vilken fin design! :-)



P.S Var med och tävla om ett julpaket på min blogg!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-11-13 12:20:25

Vad roligt att du är med och tävlar och lycka till! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela