God morgon

Publicerad 2011-10-16 09:34:57 i Min - vår vardag

Underbara söndag här idag så blir det härnösand för oss lite senare just nu har vi käkat massa frukost här så himlans smarrigt =) Solen skineer fram nere vid åkern den börjar närma sig oss vårat hus =)
Mannen i huset är nere och ordnar lillgummans rum just nu och evelina hjälper mig med theja en stund medans jag sitter här så byter hon kläder tack i förhand eve...   Ska bli kul och åka och hämta pappret som finns i härnösand nämligen så att jag ska börja md körkortet så måste ha beviset med mig till kursen m.m
Man kan inte vara utan körkort nu när jag bor så här och ska ha en till liten bäs så då är det bara att sätta sig i bilen och köra dit man vill.. Just nu sitter man här där jag sitter och det är juh inget roligt alls alltid...
Men men ska inte prata på mer här ska dricka en kopp kaffe och mysa på med familjen ha en bra dag för det ska vi.. Hörs mer sedan.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela