Lite Bättre

Publicerad 2011-10-13 20:31:30 i Theja 0-12

Hej och godkväll kanske man säger

Idag gick det lite bättre att lägga theja men inte superbra vet inte rktigt vad det är för hon fick inte sova efter klockan 2 idag och hon blev juh supertrött å grinig men då jag la henne så ville hon upp igen slänga nappen på golvet och jag lägger ner henne om och om igen jag tar inte upp henne för då vinner hon och inte mamma men det gör ont i mammahjärtat då du skriker så la illafall ner henne många gånger och satt kvar i min säng och kika på tv tills hon somnade Nu sover hon som en stock lillhjärtat mitt...

Tack för maten idag jocke och malin det var så himlans gott min favvorit mat =)


Älskar min lilla speciella familj..  <3

Kommentarer

Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Publicerad 2011-10-14 07:46:26

Tack fina du :)



Ja det finns inget bättra än att hoppa i myskläder, tända ljus och lägga sig och soffan och bara vara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela