Tysta bloggen =(

Publicerad 2011-10-08 17:57:03 i Min - vår vardag

Hallåj  idag har min blogg varit helt tysy alltså inga besökare så himla tråkigt tycker jag =( aja kommer iallafall lägga ut bilder ikväll. Idag har vi varit i birsta och handlat lite prylar jag har handlat hem min  noppare eftersom min är spårlöst borta från huset så fick köpa mig en ny och sen har vi varit och köpt möbler till vår nya hall och golv till dom nya rummen så kommer bild så småningom på allt ... Det kommer bli riktigt snyggt tror jag hihi....

Nu ska jag göra middag har inte hunnit med det ens vart sent på birsta Vad har ni haft för er idag?
Hoppas alla haft det bra iallafall kram

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-10-08 21:38:22

Kan man säga att det kan vara tyst på bloggen =(

lika dant med min blogg,



idag har man varit på stan och handla lite mat för dagen blev tacos för oss, och för er? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela