Blogg.se funkade inte igår för mig

Publicerad 2011-09-01 09:14:51 i Min - vår vardag

Godmorgon 1 september idag  tiden rullar på... Ja som ni ser ovan så funkade inte blogg.se för migigår på hela kvällen så kunde inte gå in och skriva några inlägg tråkigt nog men idag funkar det hihi super =)Får lite smått panik då det inte funkar alls... Idag mår jag lite bättre i magen känns det som iallafall .... Idag så får jag lite främande av malin och jocke här under dagen skulle dom dyka upp så slipper jag och lilla theja sitta själva skojsigt...  Vad gör ni idag? kommer två vackra bilder på min underbaring


Kommentarer

Postat av: Tora & Viggo

Publicerad 2011-09-01 16:06:17

åh vilka fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela