Dålig bloggdag

Publicerad 2011-09-22 09:42:42 i Min - vår vardag

God morgon alla glada bloggare =)

Sorry att jag inte har bloggat nått men har inte haft tid nu är jag inte är hemma i byn. Men ikväll eller i eftermiddag så åker jag hem igen då min älskling hämtar oss.. Idag ska vi träffa tandis till theja sedan så ska vi ner till erikshjälpen men först ska jag till syrran och kika lite på kläder innan allt annat... Vad ska ni hitta på idag har ni regn som vi har?  Inatt har  jag knappt sovit för theja vägrade sova i den säng hon skulle sova i så huva vilken natt aldrig mera utan en resesäng.. Så det ska inskaffas snart.
Blir nog en dålig bloggdag igen men imorgon blir det bättring på det hoppas alla mår bra och har en bra dag kram

Kommentarer

Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Publicerad 2011-09-22 10:06:28

God förmiddag söta.Man kan inte ha tid att blogga alltid..Man gör det när det känns roligt..Hoppas att du får en fin torsdag.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela