Fredag!

Publicerad 2011-09-09 07:05:29 i Min - vår vardag

God morgon här är vi uppe med tuppen både jag och theja vi som brukar sova nu haha ..
Ne de är så här att evelina har skolfoto idag så hon frågade mig snällt om jag kunde kliva pp då hon klev upp och hjälpa henne med håret m,m å det är juh självklart att jag kunde det ... Hon fick låna mitt söta hårband som bara ligger en rosett i blommit mönster hon blev jättefin men hon kommer inte hem idag hon åker till sin mamma över helgen så det får bli till veckan då ja ska visa er det fina hårbandet... Theja vakna i morrse då jag skulle upp men hon vakna av ena hundens svans som slog mot själsängen blä vad arg jag blev så hon blev juh pigg och skulle upp så då fick hon med komma upp så nu sitter vi här jag med min kopp kaffe och theja har fått lite välla tidigare på morgonen ska senare få sin gröt och jag ska hälla i mig lite kaffe, I morgon åker jag till lght och städar den medans mannen jobbar så boring :P Får juh lite främande senare under dagen med utav jocke & malin skulle komma förbi en snabbis och det tycker juh vi är jätteskojigt ... Ne vi får höras er senare vi har sovit gott inatt hoppas ni med har sovit gott... Puss

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Publicerad 2011-09-09 10:43:19

Ha en fin dag gumman! ;) Kom gärna hit och städa med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela