God kväll

Publicerad 2011-09-01 20:40:44 i Min - vår vardag

God kväll alla läsare klockan är snart nio äntligen... Nu kl 21:00 så ska jag se filmen dumpad hade jag tänkt var ett tag sedan eller så ska jag se en annan film får se om jag är klar till nio annars blir det en annan film som jag har... I morgon är det äntligen fredag sen är det 1 dag kvar tll vi ska flytta det sista sakerna ur min gamla lght...
Har haft en ledsen och mammig tjej hela dagen hoppas på en bättre dag imorgon =) Middagen idag blev god men det blev aldrig någon köttfärslimpa det blec egna hemmagjorda biffar lika gott blev det kan jag lova LOVE IT-..
Ne nu blir det dona på innan sängen... Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela