God morgon på er!

Publicerad 2011-09-24 08:38:47 i Min - vår vardag

God morgon uppe med tuppen här.. Theja vakna och då är det bara att kliva upp men hon ler juh så då man kollar på henne så blir man så glad =)  Idag så ska vi hålla på hela dagen lång håll tummarna för vi ska komma långt med bygget idag=)  Igår blev det sent så blev aldrig att jag gick till datorn och bloggade vad gjorde ni igår för kul?  Tror det kommer bli sjukstuga här theja är snuvig det rinner ganska ofta och jag är täppt och svider i halsen å näsa så jag får väl bihålorna igen Suck.. men men ska inte tro det värsta nu.. Hoppas ni alla får en härlig lördag. Kram från oss!

Kommentarer

Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Publicerad 2011-09-24 13:41:53

Oh det var inget dåligt fynd! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela