Godmorgon

Publicerad 2011-09-19 08:07:16 i Min - vår vardag

Hej vänner sitter just nu här och skriver med theja i famnen hon är ingen glad tjej idag lillstumpan min.igår kväll vart det tidigt för oss. slutade med att jag börja må riktigt illa så slutade med toabesök å kräktes sen låg ja och vila en stund sen släppte allt så måste ha varit nått jag åt tänkte jag så somnade jag runt 10 nått och valna igen efter en stund med att meja kliver upp och säger till pappa jag har spytt så då har hon med spytt fast ner hela sitt rum så vi klev upp och städade och duschade m,m och sen blev hon med pigg konstigt dedära jag hoppas det var något vi ätit jag vill inte ha magsjuka nu .. Idag blir det en hemma mys dag för mig och lillstumpan. Vad blir det för er? Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-09-19 09:22:46

Men usch då, hoppas ni mår bätrre snart!

Kramis

Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Publicerad 2011-09-19 12:45:09

Tack detsamma! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela