Sjukstugan på gång

Publicerad 2011-09-28 10:04:52 i Min - vår vardag

Morrn morrn idag vakna jag helt igentäppt det är så fruktansvärt jobbigt å inte kan andas riktigt så klev upp och gav theja frukost och såg på en film och nu är den slut så då passar jag på att skriva här lite innan ja ska ta mig en varm dusch fryser så =( tror jag börjat få feber nu fryser som bara den, Blir en riktigt lugn dag idah så jag är pigg tills helgen då min underbara pappa fyller år och  sen fyller juh thejas ena kusse 1 år hihi så blir 2 kalas på samma dag vi ska på.. Hur som hellst nu ska jag ta mig en dusch vi hörs mer senare vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela