Vilken dag

Publicerad 2011-09-22 17:14:15 i Min - vår vardag

Hej hej igen nu har jag lite tid över att skriva hihi sitter och väntar på lite mjölk så jag kan ta min kopp kaffe och dricka det sedan så kommer min älskling att hämtar oss så vi kan åka och handla mat m,m Har hittat ett spel på coop  som jag ska köpa hem till lillgrabben måns han blir glad ..   Imorgon åker min mamma thejas mormor :P och per och min syster till sthlm min syster har varit på besök här hos mamma våran och imrogon så åker dom med henne hem en stund tror faktiskt min morbror och min mormor skulle med också så det är juh ett gäng då vi blir hemma vi .. Vi har fullt att göra med huset måste juh blir klar innan vintern och jag är så sugen på fixa thejas rum (HENNES EGET) Stumpan kryper runt här nu och jag skriver medans jag väntar på mjölken ska komma hem hehe lät lite småkul de där mjölken.. Ne ska nu invänta detta och mysa med theja hörs snart igen

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-22 21:56:28

Va mysigt att få fixa gHENNES rum hihi

Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Publicerad 2011-09-23 07:22:41

Åh det är så roligt att fixa iordning ett barn rum :):)



Ja visst är han söt kissen, han är som ett litet barn eller han tror det iaf, han ligger och sover med Ebba varje natt och följer efter oss hela tiden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela