66 daagar till beräknad <3

Publicerad 2012-04-01 10:30:00 i I väntan på liten nummer 2

oj vad dagarna går fort endast 66 dagar kvar och det är första april idag hihi som jag längtar tills denna li´lla bebis ska komma :)

Idag känner jag mig tjock och otymplig då jag gör precis allt huva vettetusan har juh inte direkt gått upp så mycket heller... Ja då detta är över så saknar man  tiden ibland så får juh gå såhär helt enkelt men träning ska det bli efteråt då jag orkar och är hundra pigg....

Idag ska magnus åka till sjukan för han har så ont i brösten revebenen och sen handla lite spånskivor till vår trapp =) SMILE ska bli snyggt...
Nu ska jag mysa lite med theja ha en kanondag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela